Afwezigheidsmelding via Outlook desktop - ICT Made

Ga naar de inhoud

Hoofdmenu:

Afwezigheidsmelding via Outlook desktop

Handleidingen > Afwezigheidsmelding instellen

Hieronder vindt je de stap voor stap instructie om de afwezigheids -of vakantiemelding in te stellen via Outlook desktop.


1. Start Outlook op en ga linksboven naar "Bestand" en klik daarna op Automatisch antwoorden (bij afwezigheid).



2. Het onderstaande scherm wordt zichtbaar (soms volgt een fout dat de mailserver niet bereikbaar is. In dat geval de afwezigheids instructie via Outlook Web App gebruiken).
In het onderstaande venster kun je een periode aangeven waarin je afwezig bent en de tekst die de ontvangers te zien krijgen zodra ze een bericht aan je sturen. Na alles ingesteld te hebben rechtsonder op "OK" klikken. Na de periode van afwezigheid wordt deze melding automatisch uitgeschakeld."



 
>naar boven                                                               pagina afdrukken
                
1-6-2017
Terug naar de inhoud | Terug naar het hoofdmenu